Projekty Emmy

Emma jako Bella
Opis: Bella gotowa jest zamieszkać w zamku potwora, aby ratować ojca. Z czasem między dziewczyną a bestią zaczyna rodzić się uczucie.
Status: zakończony
Premiera: 17. marca 2017

Emma jako Mae Holland
Opis: Mae Holland otrzymuje pracę w potężnej firmie informatycznej Krąg, gdzie poznaje tajemniczego mężczyznę.
Status: zakończony
Premiera: 19. maja 2017

Emma jako Kelsea Glynn & producentka filmu
Opis: Akcja rozgrywa się 300 lat po tym, jak katastrofa ekologiczna zniszczyła Ziemię. Władzę nad światem sprawuje zła Czerwona Królowa.
Status: pre-produkcja
Premiera: ????

Klub Emmy

Klub Emmy
(Kliknij w obrazek, aby przejść do klubu.)

Our Shared Shelf

W styczniu Emma założyła książkowy klub feministów - Our Shared Shelf (Nasza wspólna półka). Co 2 miesiące aktorka ogłasza jaką książkę będą czytać ona i członkowie klubu. Po przeczytaniu wszyscy uczestnicy dyskutują na temat książki. Książka na lipiec/sierpień to The Beauty Myth autorstwa Naomi Wolf.

piątek, 20 listopada 2015

1563. Fragmenty wywiadu dla włoskiego Vogue




















O swojej karierze i rzeczach, które chce robić:
"Chcę być kobietą renesansu. Chcę malować i pisać. A przede wszystkim chcę też nadal grać, po prostu chcę zrobić wszystko."
O Harrym Potterze:
"To jest zawsze zaskakujące dla mnie, jak widzę ile czasu upłynęło - to gdzie przychodziłam, gdzie zaczynałam. Miło jest śledzić tą podróż, przeglądać te dziecinne rzeczy. Czułam się dziwnie z tym wszystkim. Żyłam przez ten okres z szeroko otwartymi oczami i pamiętam, że to było piękne."
O swoich włosach w Harrym Potterze:
 "Kiedy znów widzę zdjęcia z pierwszego "Harry'ego Pottera", od razu myślę o tym jak złe byłe moje włosy."
O szkole i uniwersytecie:
 "W szkole zawsze siedziałam w pierwszej ławce i kiedy były ustne testy zawsze podnosiłam rękę. Przyznaje, że byłam trochę frajerką."
"To było piękne doświadczenie, bez względu na to kim jestem, na pierwszym roku byliśmy trochę przestraszeni. Jedyną różnicą różniącą mnie od innych studentów był mój angielski akcent."
O "Colonii Dignidad":
 "To ciekawe, że otrzymuję wiele takich ofert jak ta, myślę, że jest tak, ponieważ dwa ostatnie filmy o Harrym Potterze są takie mroczne i intensywne. Być może filmowcom jest łatwo sobie wyobrazić mnie w podobnych scenariuszach."
O jodze:
"To bardzo pomaga, zwłaszcza gdy jestem w pokoju hotelowym i nie ma gdzie się udać."
O swoich pamiętnikach:
 "Mam już około 30. Moi dziadkowi zasugerowali mi, żebym je pisała. Powiedzieli mi, że fajnie jest prowadzić dziennik i zapisywać to co się dzieje, żeby nie zapomnieć. To bardzo ważne dla mnie!"

Źródło: emmawatsonbelgium.blogspot.be 
 ____________________________________________________________________________

PS: W niedzielę (22.11) na TVN Siedem "Harry Potter i Insygnia Śmierci cz. I". Seans o 20:00. Powtórka filmu w poniedziałek (23.11) o 23:10.

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten wywiad a zwłaszcza to co Emma powiedziała o swoich pamiętnikach.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe fragmenty :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ciągle nadają Harry'ego w telewizji. No i przy okazji Emma udzieliła fajnego wywiadu
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała być kobietą renesansu... Ale czy się da?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fragment super :)
    PS: Ewa nagrywa zajawek do Sylwestra we Wrocławiu-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na coś całkiem nowego :-). Pozdrawiam

    http://spicetki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam ze w HP miała ładne włosy. Nie wiem czemu Emma tak nie uważa. Na http://jlo-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na http://hungergames-fans.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie z tymi pamiętnikami. Mogą kiedyś posłużyć jako źródło informacji do biografii Emmy.

    Nowa recenzja na www.the-rockferry.blog.onet.pl (Adele "25")

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja Baby V dla Find Your California- więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wywiad z Ewą na Onet.pl-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie promocyjne Grease: Live z Vanessą- więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tak jak Ema Bardzo lubię jogę :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ładna kolekcja pamiętników. Ja nigdy się za to nie potrafiłam zabrać.

    Pozdrawiać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza zapowiedź Grease: Live z udziałem Vanessy- więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Może z tych pamiętników wyjdzie kiedyś książka? Oby. Z miłą chęcią bym ją przeczytała. Fryzura w HP... no cóż, myślę, że była idealna do tej roli xD

    Zapraszam do mnie na nowy wpis.
    www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażenia swojej opinii. :)

© Agata | WioskaSzablonówTechnologia blogger. metindemiralay malihu crazystylelove Google for flaticon